Działania promocyjne marki Jesień 2018

Ogólnopolska kampania
reklamowa

Łuków jest miejscem, które uspokaja. Widoki, natura, brak pośpiechu, to najważniejsze cechy miejscowości, w której produkujemy nasze masła.

W roku 2018 przygotowaliśmy nową kampanię online, pokazującą Łuków jako idealne miejsce do uspokojenia się i wyciszenia umysłu. Łuków w kampanii staje się „Oazą Spokoju”.

W akcję zostali zaangażowani popularni blogerzy, dzięki którym świadomość marki w Social Media znacznie się powiększy.

„Spokojne, bo z Lukowa”

to hasło przewodnie marki Lumiko, która słynie z tradycyjnych, mlecznych produktów, wytwarzanych bez pośpiechu w małej miejscowości w województwie lubelskim.

Łuków to miejsce z doskonale rozwiniętym systemem rolnym, który pozwala nam na obecność nie tylko na rynku krajowym, ale i rynkach zagranicznych.

W kampanii 2018, Łuków wykorzystany w komunikacji marki został przedstawiony jako sielankowy obraz polskiej wsi, której spokój wpływa na jakość i smak mlecznych produktów Lumiko.

Harmonogram kampanii

Kampania trwała 2 miesiące (październik i listopad). Rozpoczęła się 1 października 2018 działaniami online (kampanią w Social media, kampanią w blogosferze z influencerami oraz kampanią video na Youtube). Od połowy października towarzyszyły jej działania w kanałach outdoorowych (kampania billboardowa w całej Polsce oraz kampania video w pociągach Kolei Mazowieckich oraz warszawskich tramwajach).

Influencerzy w kampanii

W kampanii 2018 Lumiko, influencerzy zostali zaproszeni do Łukowa, gdzie spędzili kilka dni, podczas których dowiedzieli się, jak wygląda smak spokojnego życia oraz przygotowali materiały video związane z Łukowem i marką Lumiko, które opublikowali na swoich kanałach w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram).

1. Prowadząca kanał „Kuchnia Renaty”,
który posiada 158 997 obserwatorów

2. Dawid Frank
z liczbą 609 824 obserwujących

Zobacz nasze działania

Ilustracje do kampanii przygotował Piotr Fąfrowicz, którego styl opiera się na nierzeczywistych kolorach i obiektach, często z przerysowaną perspektywą. Dzięki temu, że nie są to realistyczne obrazy oraz że są malowane ręcznie, dodaje im to artyzmu i sprawia, że są bardziej wyróżnialne niż reale krajobrazy.

Poprzednie
Następne

Kampania video Reaktywacja 3 spotów video

W trakcie kampanii nastąpiła także reaktywacja trzech zeszłorocznych spotów video, które prezentowały spokojne życie łukowskiej wsi przedstawiając sceny dziejące się o świcie, w środku dnia i o zmierzchu.

Poprzednie
Następne

Zasięg działań online

1 588 821

75 billboardów premium w calej Polsce

W trakcie trwania kampanii zostało wyeksponowanych 75 billboardów premium 12m2 i 18m2, które przez cały listopad były obecne w miejscach o dużym natężeniu ruchu w 7 miastach Polski.

Kampania w Kolejach Mazowieckich

Od 15 października do 15 listopada kampania Lumiko była także obecna na ponad 1000 monitorach LCD w Kolejach Mazowieckich (pociągach i tramwajach) w postaci 15 sekundowych spotów video opartych na animowanych ilustracjach.