Dzialania promocyjne marki Jesien 2019

Ogólnopolska kampania
reklamowa

Łuków jest miejscem, które uspokaja. Widoki, natura, brak pośpiechu, to najważniejsze cechy miejscowości, w której produkujemy nasze masła.

W roku 2019 przygotowaliśmy nową kampanię, która prezentowała Łuków jako miejsce w opozycji do zgiełku miasta i nietypowych czynności, które ludzie robią każdego dnia a nie zdają sobie z nich sprawy.

Kampania działa się zarówno w internecie, jak i w outdoorze w największych miastach w Polsce.

„Spokojne, bo z Łukowa”

to hasło przewodnie marki Lumiko, która słynie z tradycyjnych, mlecznych produktów, wytwarzanych bez pośpiechu w małej miejscowości w województwie lubelskim. Łuków to miejsce z doskonale rozwiniętym systemem rolnym, który pozwala nam na obecność nie tylko na rynku krajowym, ale i rynkach zagranicznych.

Opis kampanii

Kampania trwała przez cały listopad. Rozpoczęła się od pierwszych dni tego miesiąca od działań outdoorowych w miastach: Warszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań). W tym samym czasie kampania była obecna także w mediach społecznościowych, na profilu marki w serwisie Facebook oraz jako reklama w serwisie Instagram. Na profilu odbył się także konkurs z udziałem bota.

83 nosniki premium w całej Polsce

to hasło przewodnie marki Lumiko, która słynie z tradycyjnych, mlecznych produktów, wytwarzanych bez pośpiechu w małej miejscowości w województwie lubelskim. Łuków to miejsce z doskonale rozwiniętym systemem rolnym, który pozwala nam na obecność nie tylko na rynku krajowym, ale i rynkach zagranicznych.

Poprzednie
Następne