to tradycyjny, mleczny smak dzieciństwa, którym chcemy się podzielić.
Lumiko pochodzi z Łukowa – małej miejscowości w województwie lubelskim, która słynie z dobrze rozwiniętego przemysłu rolnego.
Lumiko to klasyka w naturalnym wydaniu – mleczne produkty z Łukowa prężnie podbijają polski i europejski rynek.
Łuków wykorzystany w naszej kampanii został odzwierciedlony w spotach reklamowych jako obraz wiejskiej sielanki i ostoja spokoju.
Stworzyliśmy trzy spoty reklamowe: spot opowiadający o poranku w Łukowie, południu i wieczorze.
Przedstawiliśmy w nich sielankowy krajobraz lubelskiej wsi, która jest ostoją spokoju. Stąd też nazwa całej kampanii: Lumiko – smak spokoju.
W spotach przedstawione są również dania współgrające z produktami Lumiko: Masło Ekstra 83% i Masło Ekstra bez laktozy.
Spoty reklamowe były wyświetlane w najpopularniejszych polskich serwisach internetowych i platformach VOD przez i w trakcie programów związanych z tematyką kulinarną.
Billboardy były usytuowane w pobliżu sklepów: Auchan, Carrefour, Tesco, Kaufland, Biedronka. Citylighty były umiejscowione na przystankach, blisko sklepów, w miejscach wzmożonego ruchu pieszego.
Billboardy i Citylighty w 8 największych miastach Polski.
Billboardy były usytuowane w pobliżu sklepów: Auchan, Carrefour,
Tesco, Kaufland, Biedronka.
Citylighty były umiejscowione na przystankach, blisko sklepów, w miejscach wzmożonego ruchu pieszego.