Łuków jest miejscem, które uspokaja. Widoki, natura, brak pośpiechu, to najważniejsze cechy miejscowości, w której produkujemy nasze masła.
W roku 2019 przygotowaliśmy nową kampanię, która prezentowała Łuków jako miejsce w opozycji do zgiełku miasta i nietypowych czynności, które ludzie robią każdego dnia a nie zdają sobie z nich sprawy.
Kampania działa się zarówno w internecie, jak i w outdoorze w największych miastach w Polsce.
to hasło przewodnie marki Lumiko, która słynie z tradycyjnych, mlecznych produktów, wytwarzanych bez pośpiechu w małej miejscowości w województwie lubelskim. Łuków to miejsce z doskonale rozwiniętym systemem rolnym, który pozwala nam na obecność nie tylko na rynku krajowym, ale i rynkach zagranicznych.
Kampania trwała przez cały listopad. Rozpoczęła się od pierwszych dni tego miesiąca od działań outdoorowych w miastach: Warszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań). W tym samym czasie kampania była obecna także w mediach społecznościowych, na profilu marki w serwisie Facebook oraz jako reklama w serwisie Instagram. Na profilu odbędzie się także konkurs z udziałem bota.
to hasło przewodnie marki Lumiko, która słynie z tradycyjnych, mlecznych produktów, wytwarzanych bez pośpiechu w małej miejscowości w województwie lubelskim. Łuków to miejsce z doskonale rozwiniętym systemem rolnym, który pozwala nam na obecność nie tylko na rynku krajowym, ale i rynkach zagranicznych.
Nagrodą główną w konkursie był 2-dniowy wyjazd, dla 3 osób do Tatra Glamp wraz z osobą towarzyszącą. Podczas pobytu zwycięzcy mogli cieszyć się z produktów marki Lumiko (maseł i serów). Otrzymali także maselniczkę oraz inne produkty śniadaniowe oraz pocztówki, które mogli przesłać znajomym.
Nagrodami dodatkowymi było 100 cateringów śniadaniowych dystrybuowanych przez okres 5 dni w wybranych miastach: Warszawa,
Poznań, Kraków, Katowice, Łódź, Gdańsk, Wrocław.